Представљање новог лога поклапа се с два кључна догађаја у хисторији Алфа Ромеа: побједом на трци Миље Миглиа 1930. године са Тазиом Нуволаријем и дебијем Квадрифоглија на трци Тарга Флорио 1923. године.
Алфа Ромео ће прославити 115. рођендан – значајну прекретницу коју ова марка обиљежава већ сада званичним представљањем јубиларног лога.
Овај лого је у част изванредној хисторији италијанске страсти, стила и спортске конкуренције. Нови лого је подијељен са службеним клубовима и фановима широм свијета, за употребу на догађајима, релијима и локалним иницијативама. Овај симболични али снажни гест наглашава дубоку везу између бренда и његових страствених фанова – "Алфиста", однос који не познаје географске или временске границе, већ се темељи на заједничкој страсти и вриједностима које дефинишу Алфа Ромео.
Јубиларни лого спаја наслијеђе Алфа Ромеа с модерним дизајном, спајајући прошлост, садашњост и будућност. Дијагонална линија броја “115” симболизира покрет и иновативност – основне вриједности бренда. Број “5” у центру композиције обухваћен је тако званим Бисционеом, хисторијским симболом бренда, који даје осјећај дубине и тродимензионалности. Контраст између црне и црвене боје подсјећа на идентитет бренда – страст, спортску природу и италијански стил. Дизајн је омаж претходним Алфа Ромео логотипима, реинтерпретиран у минималистичком и савременом духу.
Два кључна датума која осликавају ДНК Алфа Ромеа Одабир датума за представљање лога није случајан – 115. годишњица поклапа се са двије легендарне трке које представљају дух бренда. Прва, 12–13. априла 1930. године: Милле Миглиа је свједочила побједи Алфа Ромео 6Ц 1750 Гран Спорт #84, којег су возили Тавио Нуволари и Ђовани Батиста Гудоти. Била је то прва Нуволаријева побједа у овој трци и прво достизање просјечне брзине од 100 км/х на тако дугој и захтјевној рути. Алфа Ромео је тада освојио прва четири мјеста у пласману.
Други датум је 15. април 1923. када је Уго Сивоћи побиједио на Тарга Флорио у возилу Алфа Ромео РЛ ТФ, први пут са симболом Квадрифоглио на каросерији. Овај амблем, створен као амајлија за срећу, постао је икона перформанси и храбрости.
Година испуњена јубиларним датумима и историјским значајем 115-годишњица има још већи значај јер 2025. обиљежава више спортских и индустријских прекретница. Тачно прије 100 година, Алфа Ромео ГП Типо П2 освојио је прво Свјетско првенство у аутомобилизму, вођен генијалношћу Виторија Јана и вјештинама возача попут Антонија Аскарија и Гастонеа Бриљи-Перија.
Такође се обиљежава 75 година од дебија модела 1900 на сајму у Паризу – првог Алфа модела произведеног у великим серијама – као и побједа Типо 158 “Алфета” у инаугуралној Ф1 сезони, са Нином Фарином као првим шампионом. У 1955. дебитовала је Ђулиета Берлина, а 1965. Ђулиа Спринт ГТА. Године 1975, модел 33 ТТ 12 освојио је Свјетско првенство конструктора, а 1985. је представљена Алфа 75 – посљедњи масовно произведени модел на Алфета платформи.
Ове годишњице нису случајност већ невјероватна синхронизација историје. Сваки датум, сваки модел, сваки успјех црта јединствени профил Алфа Ромеа – бренда који не прати вријеме, већ га изазива, преноси Кликс.