"BMW" тврди да њихов нови М5 достиже импресивних 717 коњских снага и 1.000 Nm обртног момента.
Да ли је баш тако?
Ово би требало да буде омогућено захваљујући 4.4-литарском V8 мотору који је упарен са електричним, уз осмостепени аутоматски мијењач.
Недавни тестови, међутим, бацају сјенку сумње на ове тврдње, о чему је писао портал "CarScoops".
Како преноси овај специјализовани сајт, ствари изгледају чак и боље за "BMW" него што баварска марка тврди.
Наиме, један дистрибутер из Илиноиса извршио је "dyno" тест у три покушаја. Током посљедњег, "BMW" М5 успио је да достигне 696 KS и 988 Nm на точковима.
Губитак између прокламоване снаге мотора и онога што је реалност у вожњи варира, али ако се узме неки просјек од око 15%, добијамо то да је комбинована снага два мотора 820 KS и 1.194 Nm.
Ово су сјајне бројке које постављају М5 у исти кош са Мерцедес-AMG GT 63 S E Performance моделом, с тим што Мерцедес и даље има предност са око 1.400 Nm максималног обртног момента.