Улазак технолошких компанија на кинеско тржиште аутомобила ће додатно заоштрити конкуренцију, упозорио је њемачки произвођач аутомобила Фолксваген.
"То нам нимало не олакшава живот", рекао је члан управе Фолксвагена за Кину - Ралф Брандстатер.
Фолксваген је ипак у доброј позицији за такмичење и освајање удјела на кинеском тржишту захваљујући развијеној технологији, наглашавају у њемачком диву.
"Почиње сезона доигравања", додао је Брандстатер, алудирајући на фазу елиминације у спортским такмичењима. "Неке компаније би могле да нас стигну, али неће све преживјети", додао је он.
Група Фолскваген је најавила велику производну офанзиву на сајму аутомобила Ауто Шангај.
Уочи сајма група је представила пет нових модела аутомобила, а већина би ускоро требало да уђе у фазу серијске производње.
"Цијене кинеских аутомобила нису реалне. Требало би да буду двоструки скупљи."
Фолксваген је тако кинеској јавности, између осталог, представио модел у врло конкурентној компактној класи, који би требало да се цјеновно такмичи с домаћом конкуренцијом.
Возило би у Кини, према Брандстатеру, коштало око 17.000 евра.
Цијене су у Кини проблем, рекао је шеф Фолксваген бренда Стефан Меха. Возила конкуренције су опремљена технологијом, али цијене им нису реалне, тврди. Да би се добила реална слика, аутомобили би у ствари морали да коштају двоструко више, нагласио је Меха, а преноси "АутоБлог".