У Сеулу припремају нови закон који ће забрањивати коришћење подземних гаража за сва електрична возила чије су батерије напуњене на више од 90 одсто капацитета.
Такође, настојаће да уведу ограничење пуњења на брзим јавним пунионицама на 80 одсто капацитета.
Повод за овакве потезе је догађај који се збио раније овог мјесеца, кад је дошло до самозапаљења Мерцедеса ЕQЕ, који је био паркиран у подземној гаражи.
Епилог је био оштећење 880 возила, а 1.600 домаћинстава је остало без електричне енергије и воде на чак седам дана.
Корејски медији пишу како ће закон ступити на снагу до краја септембра, а многи стручњаци за електрична возила у земљи противе се правилима.
Од 139 пожара на електричним возилима пријављених у Јужној Кореји у посљедње три године, само 26 се догодило док се аутомобил пунио.
За поређење, 68 пожара избило је док је возило било у вожњи, док се још 36 догодило кад је ЕВ било паркирано.