У разговору са новинарима након објављивања резултата у трећем кварталу, извршни директор Ферарија Бенедето Виња је рекао да су њихове књиге наруџбина "на највишем нивоу".
Виња је напоменуо да је потражња толико јака да италијанска марка има довољно поруџбина да покрије цокелу 2025. То у ствари значи да нове поруџбине неће бити испуњене до најраније 2026. године.
Година 2023. је до сада била сјајна за Ферари с обзиром на то да су испоруке до септембра порасле на 10.418 аутомобила, што представља повећање од 5,3 одсто у поређењу са првих девет мјесеци прошле године.
Сем тога, хибриди су у трећем кварталу надмашили аутомобиле са потпуно СУС погоном по први пут у историји Ферарија. Између јула и септембра, 51.3 одсто од 3.459 испоручених возила је имало електрификовани погон.
Говорећи о електрификацији, Виња је потврдио да је први Ферари ЕВ планиран за четврто тромјесечје 2025. Занимљиво је да је директор рекао да развојни тим иде испред рока "за неке процесе".
У међувремену, нова фабрика креирана Ферари предвиђа да ће 40 одсто његове годишње продаје представљати хибриди, 40 одсто електрична возила, а преосталих 20 одсто аутомобили са СУС погоном.
Иако се чини да се аутомобили са бензинским горивом суочавају са постепеним укидањем, Виња је рекао да СУС има још много тога да понуди, а додавање синтетичких горива могло би да продужи његов животни вијек.
(Autoblog.rs)