Većina modela trenutno rasprodata

Ferrari nikada nije bio popularniji

  • Извор: Б92
  • 03.08.2022. 17:55

Italijanska kompanija Ferrari ostvarila je u drugom tromjesečju veći profit od očekivanog i zabilježila rekordne porudžbine, što je navelo proizvođača luksuznih sportskih automobila da poveća svoje ciljeve za cijelu 2022.

Prilagođena dobit prije kamata, poreza deprecijacije i amortizacije (EBITDA) porasla je u drugom kvartalu za 15 posto na 446 miliona evra, premašivši prognoze analitičara u anketi Rojtersa koji su predviđali 427 miliona evra.

Međutim, marža na prilagođenu EBITDA pala je na 34,6 odsto u posmatranom kvartalu sa 37,4 procenta godinu dana ranije, dijelom zbog inflacije industrijskih troškova, saopštila je kompanija.

Isporuke automobila u tromjesečju april-jun porasle su za 29 posto, pri čemu su isporuke u Kinu više nego udvostručene na 358 jedinica.

Ovaj proizvođač luksuznih automobila naveo je da su hibridni modeli činili 17 posto njegovih isporuka u tom periodu, i da su počele prve isporuke modela 296 GTB koji košta 275.500 evra, čime je proširenja ponuda nakon lansiranja njegovog prvog hibridnog vozila SF90 Stradale.

Ferari je saopštio da sada očekuje korigovanu EBITDA za cijelu godinu između 1,70 milijardi evra i 1,73 milijarde evra u odnosu na prethodni prognozirani raspon od 1,65-1,70 milijardi evra.

Iz kompanije su dodali da je potražnja snažno porasla, da je većina njihovih modela trenutno rasprodata, i obećali da će isporučiti svoj prvi potpuno električni automobil 2025. godine, koji će biti jedan od 15 novih modela koje planiraju da lansiraju između 2023. i 2026. godine.



Тагови:
  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 19:40 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:43 Спорт

    Преглед најважнијих дневних спортских дешавања и информација из земље, региона и свијета.

  • 19:50 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:55 Временска прогноза

    Преглед временских и биометеоролошких прилика у земљи и региону.