Шкотски пар обзнанио је свијету своје незадовољство након што им је уручен рачун од 17.374 фунти (20.000 евра) за замјену батерија у Теслином Моделу Y.
Зашто им је потребна замјена батерија? Јер су наводно возили по киши...
Џони Бакигалупо и Роб Хаси рекли су да су проблеми започели након што су раније овог мјесеца изашли на вечеру. Признајући да је у Единбургу, гдје су вечерали, било прилично кишно, рекли су да је њихов Модел Y био добар на путу до ресторана, али није хтио кренути кад су покушали отићи.
Чекали су готово пет сати да до њих дође шлепер из Теслине подршке, рекли су за "Единбург Лајв".
Од почетка, дакле, тврде да је одјељење службе за кориснике произвођача аутомобила био мање од помоћи него што су вјеровали да је разумно.
"Након неколико иритантно тешких даљњих позива и једног неуспјелог покушаја преузимања, наш је аутомобил преузела фирма овлаштена за прикупљање Теслиних возила и доставила га Тесли Единбургу око 1 сат ујутро", рекао је Бакигалупо.
“Након мојих притужби, добили смо позив у 17.30 сати. Рекли су нам да је батерија оштећена због продора воде и да нажалост није покривена 8-годишњом гаранцијом батерије па би поправак износио око 17.500 фунти (20.000 евра). Био сам запрепаштен и нисам могао пронаћи ријечи", додао је.
Бакигалупо је рекао да је у најгорем случају очекивао рачун од 500 или 1.000 фунти.
Иако је био у шоку, успио је добити менаџера на телефон да му објасни зашто је рачун толики.
"Рекао ми је да има воде у њему због чињенице да је вријеме у Шкотској тако лоше. Рекли су да то није нужно моја кривица, али није ни Теслина да плати под гаранцијом", испричао је.
Иако пар признаје да су неки дијелови Шкотске прошле седмице били под посебним временским упозорењем, кажу да киша у Единбургу није била неуобичајена за то подручје.
Бакигалупо каже да је његово искуство било толико лоше да га тјера да преиспита своју одлуку да купи Теслу.