Протраћена је година за електромобилност.
Тако њемачки аналитичари аутомобилског тржишта описују претходну годину. Док су Америка и Кина забиљежиле раст популарности електричних возила, продаја у Њемачкој је опала.
Посљедице укидања субвенција за куповину електричних аутомобила биле су значајне, а посебно су погођени њемачки произвођачи. Током прошле године у Њемачкој је продато 380.609 електричних возила, што представља пад од чак 27,4% у односу на претходну годину.
Тиме је тржишни удио електричних возила пао на 13,5%.
Раст популарности хибрида
Истовремено, продаја хибрида је драстично порасла. Продато је 947.398 примјерака, што је раст од 12,7% у односу на годину раније. Хибриди су заузели тржишни удио од 33,6%.
Знатно скупљи плуг-ин хибриди такође су забиљежили раст од 9,2%, са 191.905 продатих примјерака.
Бензински погон остаје први избор за Нијемце. Прошле године купили су 991.948 бензинских возила, што је раст од 1,4% у односу на претходну годину.
Тржишни удио бензинаца износи 35,2%. Преосталих 17,2% тржишта отпада на дизелаше, за које се одлучило 483.261 купац.