Хјундаи развија такозвани "Nano Cooling Film", односно фолије које, по најавама произвођача, омогућују да се температура у унутрашњости возила држи под контролом чак и за вријеме најтоплијих дана.
Хјундаи је сад у пракси примијенио своје фолије на 70 возила купаца у Лахореу у Пакистану. Тамо се дневне температуре пењу идо 50 степени.
Док је тестирање у Пакистану управо у току, Хјундаи је објавио да су претходни тестови открили да је "Nano Cooling Film" смањио температуру у близини главе возача до 11 степени у поређењу са конвенционалним фолијама за тонирање, и до 12,33 степена без фолија, преноси Ревија ХАК.
Фолије су још ефикасније у смањењу температуре унутрашњих површина јер су снизиле температуру за 15,38 степени у поређењу са возилом с конвенционалним затамњењем и 22 степена у поређењу с возилом без затамњења.
Најновија рунда тестирања има циљ да осигурати квалитет фолија и способност да издрже дуготрајно кориштење. Ово би могао бити један од посљедњих тестова јер је Хјундаи објавио да ће фолије у будућности кренути у масовну производњу.
Како све функционише? Како је објаснио Хјундаи, вањски слој фолије зрачи топлину на средњим инфрацрвеним таласним дужинама из унутрашњости возила према ван, док унутрашња два слоја рефлектују долазну топлину инфрацрвеним таласним дужинама, смањујући укупну количину топоте која допире до унутрашњости возила.