Nedavno imenovani izvršni direktor Ferrarija Benedeto Vigna smatra da taj proizvođač automobila "duboko razumije" dinamiku vozila i da će moći da napravi uzbudljivo električno vozilo uprkos dodatnoj težini baterija.
"U smislu pogona, u smislu... dinamike vozila, možemo da upravljamo ovom dodatnom težinom", rekao je Vigna za CNBC u intervjuu. "Istina je, imamo nekoliko stotina kilograma više od običnog automobila s SUS motorom za istu vrstu konjskih snaga, ali ono što me stvarno umiruje je činjenica da imamo duboko razumijevanje dinamike vozila".
Vigna se pridružio Ferrariju nakon što je napustio evropsku tehnološku firmu i dobio je zadatak da vodi proizvođača automobila u novo električno doba. Izvršni direktor se oslanjao na to iskustvo, objašnjavajući da italijanski proizvođač superautomobila već proizvodi uzbudljiva vozila uprkos ograničenjima trenutne proizvodnje, navodi Jutarnji.hr.
"Razmotrite danas, mnogi automobili imaju, više ili manje, pristup istim elektronskim čipovima", rekao je Vigna. "Ali mi u Ferrariju, inženjeri u Ferrariju, sposobni smo da pružimo nešto što je jedinstveno, što je prepoznatljivo".
Uprkos svom optimizmu, Vigna je još uvijek bio jasan u pogledu budućnosti, priznajući da će prelaz na električnu energiju biti "izazov". Tvrdio je, međutim, da će to takođe biti prilika da se napravi nešto novo i uzbudljivo i izrazito Ferrarijevo uprkos tome što nema V12.
Proizvođač automobila već ima dva plug-in hibridna vozila, 296 GTB i SF90 Stradale, i planira da predstavi svoje prvo potpuno električno vozilo 2025. godine. 2026. želi da 55 posto njegove ponude bude hibridno, 5 posto potpuno električno, a samo 40 posto s unutrašnjim sagorijevanjem.
Proizvođač automobila očekuje da će vozila s unutrašnjim sagorijevanjem činiti samo 20 posto njegove ponude do 2030. Potpuno električna i plug-in hibridna vozila, u međuvremenu će činiti 40 posto do istog datuma.
Kako bi obezbijedili da su ta električna vozila dovoljno dobra da nose Ferrarijevu značku i da je njihova vozna dinamika što bolja, kompanija će proizvoditi njihove baterije u Maranellu u Italiji. “Ručno izrađeni baterijski moduli biće integrisani u šasiju automobila u procesu usmerenom na smanjenje težine vozila”, rekao je Ferrari još ranije.