Praksa je dosad bila da evropske kompanije tuže kineske zbog povrede autorskih prava, ali sada se stvari mijenjaju.
I dok su kineske kompanije znale iskopirati kompletan proizvod, pokažu li se optužbe istinite, ovdje će krivica biti kudikamo manja. Naime, radi se o logotipu koji koristi Renaultova marka Mobilize, a za koju kineska kompanija Human Horizons tvrdi da previše liči njezinom logou.
Human Horizons je na automobilsku scenu stigao prije nekoliko godina kad je predstavio potpuno električni HiPhi X, kao prvi model koji je nosio logo marke koji čini krug razlomljen vertikalnom linijom.
Nekoliko mjeseci kasnije Renault predstavlja prototip Mobilize EZ-1. Osjetno drugačiji od kineskog modela, ovaj je auto nosio vrlo sličan logotip, u kojem je krug razlomljen linijom zakrenutom pod uglom od 22,5 stepeni.
Kineska kompanija smatra kako će sličnost logotipa uticati na njezinu evropsku ekspanziju pa je zato u oktobru prošle godine na njemačkom sudu zatražila zabranu Renaultovog korištenja logotipa, saznaje Auto Motor und Sport. HiPhi je svoj logo registrovao 2018. godine, dok je Renault patentirao logo za Mobilize u januaru 2021. godine.