Најновија статистика кварова њемачког ауто-клуба (АДАЦ) обухвата податке за укупно 159 моделских серија и пружа детаљну анализу најпоузданијих и најпроблематичнијих модела свих врста погона.
Неколико модела Тојоте, која је иначе позната по поузданости, сада се показало као склоно кваровима. Модел са највећом стопом кварова је Тојота Ц-ХР, први пут регистрована 2020. године, са 63,1 кваром на 1000 возила.
Поред Ц-ХР-а, и други Тојотини модели биљеже проблеме са поузданошћу (РАВ4, Јарис и Јарис Крос), најчешће због проблема са акумулатором. Тојота је већ реаговала увођењем нових, јачих батерија.
Међу возилима старим двије године са моторима са унутрашњим сагоријевањем, као најпоузданији су се истакли Мини (0,3) и Ауди А4 (0,4).
Међу електричним аутомобилима, најпоузданији је Тесла Модел 3 са индексом квара 0,5.
Укупно је дванаест модела имало индекс мањи од 1.
Поред Тојотиних модела (Јарис Крос 40,0; Јарис 29,2; Ц-ХР 16,4; РАВ4 18,4), пажњу је негативно привукао и један електрични модел – Хјундаи IONIC 5, са високом стопом кварова од 22,4, због проблема са интегрисаном контролном јединицом пуњења (ИЦЦУ), што је већ довело до опозива од стране Савезне управе за саобраћај моторних возила.
Као и претходних година, главни узрок кварова био је неисправан стартни акумулатор. Он је био одговоран за 44,9% свих кварова у 2024. години.
Код електричних возила, удио кварова због стартне батерије (акумулатора) био је 50,5%, што је више него код возила са моторима са унутрашњим сагоријевањем (44,6%).