Ево занимљивих информација о овом сада већ класику југословенске аутоиндустрије.
Застава 101, у народу познатија као Стојадин или Кец, производила се у Крагујевцу од 1971. до 2008. године, а настала је на бази тада технички веома модерног Фиата 128, са мало измјењеним задњим дијелом и била је један од првих аутомобила произведених у данас преовлађујућој "hatchback" варијанти.
Петоро врата су у тадашње вријеме била су раритет, а Застава 101 је поред дизајнерског искорака купцима била привлачна и због повољне цијене.
Овај модел је брзо постао најпродаваније Заставино возило у бившој Југославији, а због приступачне цијене постигао је и значајан извозни успјех, превасходно у земљама источне Европе, али и широм свијета. Фејсбук страница „Застава 101 форум“ објавила је исјечак из АВТО магазина који је објављен давне 1972. године, практично на самом почетку продаје овог модела у коме се наводи да је тадашња цијена износила је 40.040 динара, односно 2.084 долара.
Када се урачуна инфлација за претходних скоро 50 година, долазимо до податка да би данас Застава 101 коштала тачно 15.191 долара, односно 14.085 евра.