МАН је недавно испоручио први тешки камион eTGX групи Дрекселмајер у Лајпцигу, а до краја године ће испоручити још два.
Компанија предвиђа да ће до 2030. године сваки други камион покретати батерије и електромотори.
Произвођач камиона наводи да већ има 2.500 поруџбина. Ревизорска кућа PwC такође предвиђа да би дизел мотори могли бити застарјели до 2040. године.
Први испоручени камион МАН ће, прикладно, носити батерије за Porsche Macan Electric.
У просјеку, MAN eTGX носи 15,5 тона. За сада ће његов задатак бити прилично једноставан јер је растојање између фабрике Дрекселмајер и фабрике Порше у Лајпцигу свега пет километара.
МАН-ов електрични камион нуди много више на папиру. eTGX има мотор од 450 КС (330 kW), док је бруто капацитет батерије чак 534 kWh (од чега се 480 кВх може користити), распоређених на шест сегмената.
Спомиње се домет од 800 km, а батерија се може пунити великом брзином, до чак 375 kW.