На данашњи дан, 18. октобра 1955. године, са производне траке у Крагујевцу, сишао је први од 923.487 аутомобила "Заставе 750", симбола СФР Југославије.
Први “Фићо” по лиценци 99 фијата произведен је у Крагујевцу, 18. октобра 1955. Најзаслужнији за овај подухват био је Првослав Раковић, легендарни дирекор Заставе.
У периоду од 30 година (1955-1985) произведено је 923.487 примјерака „Заставе 750“. Фићо је моторизовао Југославију и постао статусни симбол домаћинства. Иако је могао да развије само 110 км на сат, њиме се путовало на љетовање и у иностранство.
Једно вријеме, био је трећи најпродаванији аутомобил у Европи, иза “бубе” и цитроена 2цв. Снага мотора била је од 23 до 27 коњских снага. Проглашен је за "националну класу", А трке су вожене од 60-их, па све до 90-их година.
Фићо је овјековјечен у филму “Национална класа" са Драганом Николићем у главној улози.
Осим у служби грађана, био је и у служби милиције, домова здравља и поште. Посљедњи Фићо произведен је 18. новембра 1985. Године.
У Крагујевцу се сваког љета, већ 20 година, одржава „Фића фест“ са дефилеом. Наводи се на Фацебоок страници “Нисте знали”.