Амерички "J. D. Power" испитао је више од 80.000 купаца нових аутомобила о томе које техничке карактеристике им се допадају, а које не. Истраживање показује да произвођачи аутомобила још увијек покушавају да схвате какву напредну технологију људи воле, а шта им смета.
Потрошачи приликом уласка у возило не виде вриједност у екранима за сувозаче или читачима отиска прста приликом уласка у возило, али воле надзор мртвог угла и паметну контролу климе, пише ХАК Ревија. Резултати показују да аутомобилска индустрија још увијек учи без којих врста технологије људи не могу да живе и шта ће их највјероватније изнервирати када им буде понуђено.
Хеад-уп дисплеји за сувозаче, на примјер, нису нешто у чему возачи виде вриједност. "J. D. Power" примјећује да се у само 10% возила свакодневно вози сувозач на предњем сједишту, због чега постављање екрана није превише смислено.
Контроле покрета које омогућавају возачу да прилагоди ствари превлачењем прста у ваздуху такође немају резона, а корисници пријављују да су проблематичне и да им недостаје функционалност. Или, како "J. D. Power" каже, контроле покрета, читачи отисака прстију и системи за препознавање лица безуспјешно покушавају да ријеше проблем за који власници нису знали да га имају.