Возачи упозоравају да ће одређена километража вашег аутомобила у главама купаца изгледати тако лоше да ће аутомобил бити готово немогуће продати.
Прекорачење одређеног прага пређених километара може драстично смањити шансе за добру продају вашег возила. Километража је фактор који може и да уништи продају вашег аутомобила, а одређена очитања бројача километара могу сугерисати да бисте могли да направите добар посао.
Вјероватноћа да нађете купца за своје возило првенствено зависи од механичких и психолошких импликација које стоје иза одређених бројки пређених километара.
Продаја прије него што аутомобил пређе 50.000 до 60.000 километара уопштено је ваш најбољи избор будући да опште гаранције многих произвођача аутомобила истичу око те референтне вриједности, а тада је често потребно обавити први круг значајног одржавања.
Друго мјерило километраже које треба узети у обзир је продаја возила прије него што пређе између 90.000 и 110.000 километара. Гаранције за погонски склоп аутомобила често истичу унутар тог распона километраже, а други циклус већег одржавања обично прати и истек гаранције.
Међутим, возила која прелазе 160.000 километара често стварају психолошку препреку за купце, чак и ако модел добро ради.
Стручњаци кажу: “У главама купаца постоји уобичајена перцепција да вриједност аутомобила пада након што бројач пређе 100.000 миља (односно 160.000 км, прим.аут).”
Евиденција о одржавању може потенцијалном купцу показати да возило које добро ради с више од 100.000 миља вриједи његовог новца, наглашавајући важност организовања и чувања ове папирологије.