Послије Реноа 5, дошао је ред да заиста дебитује на сцени и Р4, што ће се у догодити 12. марта када се књиге поруџбина званично отварају у Француској.
За разлику од градског аутомобила који је изабран за аутомобил године, Р4 је од старта доступан са неколико величина батеријског паковања и нивоа снаге. Дакле, почетни модел је за десет евра позициониран испод границе од 30 хиљадарки, с тим да су наведене цијене без укључених подстицаја.
Да би се повисока цијена лакше прогутала, Рено нуди могућност да изнајмите возило по цијени од 230€ мјесечно, и то на период од 37 мјесеци и током 30 хиљада километара (прво изнајмљивање од 2.800 евра и умањено за бонус од 4.000 евра).
Најјефтинија верзија носи индекс Еволушн и долази с електромотором који развија 120 „коњића“, уз батерију од 40 кWх. Званична аутономија је око 308 километара, али реална једва пребацује 200 км. Ово је отприлике у равни с Реноом 5 (312 км). Од опреме вреди поменути аутоматски клима уређај, топлотну пумпу, темпомат, мултимедијални садржај с опцијом повезивања паметног телефона, камеру за помоћ у вожњи уназад и двосмјерни пуњач.
Ово значи да је основни Пежоов Е-2008 већи, снажнији, с бољом аутономијом али и двадесетак процената скупљи. Цитроенов Е-Ц3 Еркрос кошта десетак процената мање, али мање и нуди (113 КС и 300 км аутономије). Еволушн може бити поручен и са снажнијим агрегатом и бољом батеријом (150 КС и 52 кWх). Међутим, уз јачање домета (410 км) иде и цијена од 33,5 хиљада евра. Базична Киа ЕВ3 се продаје за 36 хиљада евра. Та нема бољи домет, али посједује већу снагу и комфор у кабини.
Упркос већ високој основној цијени, пакет Техно је привлачнији захваљујући алуминијумским фелнама од 18 инча, антени у облику ајкулине пераје, уздужним кровним шхно је привлачнији захваљујући алуминијумским фелнама од 18 инча, антени у облику ајкулине пераје, уздужним кровним шипкама, пресвлакама у стилу тексаса, ГПС-у укључујуц́и претходно прилагођавање температуре батерије, услугама повезаним са Гуглом и прилагодљивом темпомату. Овај Р4 Техно је доступан само са мотором од 150 КС и батеријом од 52 кWх по цијени од 35,5 хиљада евра.
Коначно, најбољи пакет Ајконик користи исти погонски склоп, али више води рачуна о стилу са специфичним „париским алуминијумским фелнама, пресвлакама у стилу псећих зуба, док доноси и побољшану опрему: гријање предњих сједишта и волана, електрична врата пртљажника, ниво 2 аутономне вожње. Да бисте све то и добили, рачунајте на цијену од 38 хиљада евра.
У поређењу са Р5-ом, Ренаулт 4 нуди више простора у возилу, посебно у пртљажнику захваљујући 420 литара товарног простора, или скоро 100 литара више. С друге стране, аутономија четворке је нешто скромнија, док се за то захтијева финансијски издатак од 2 хиљаде евра, преноси Ауторепублика.