Порше већ дуже вријеме говори о томе како је електрификација неопходна, али још нису представили свој хибридни спортски аутомобил.
Како су из компаније рекли, тек 2025. године би требало да видимо редизајнирани 911 који ће имати батерију, а требало би да буде представљен јавности истовремено када и редизајнирано издање 992.
Незванично, 911 хибрид имаће комбинацију турбобензинца и електромотора, а нудиће више него актуелни 911 Турбо С, који има 6-цилиндарски 3.8-литарски битурбо "боксер" мотор који је довољан за снагу од 650 КС.
Из Штутгарта су, на срећу оних који су привржени традицији, недавно потврдили да немају у плану да потпуно избаце мануелне мјењаче, а додали су и да "не виде потребу за потпуном електрификацијом бренда" јер имају у понуди и 100% електричне моделе.
Са ранијим изјавама из поршеа према којима ће 911 остати модел који ће најдуже покретати мотор СУС, реалне су основе да ће мануелни мјењач остати у причи и са наредном генерацијом 911