Осим зимских гума које су обавезне од 1. новембра, у БИХАМK-у имају неколико препорука за припрему возила за хладније вријеме.
Промјена и контрола расхладне текућине једна је од битнијих ствари које треба урадити прије зиме. Промјена расхладне текућине најјефтинији је и најсигурнији начин за очување дуготрајности возила. Kао и свака друга компонента и расхладна текућина временом губи своје карактеристике и уколико није правовремено допуњена или замјењена током зиме својим смрзавањем једноставно може уништити хладњак или блок мотора – објашњавају.
Напомњу како текућину за прање вјетробрана треба обогатити текућином против замрзавања да не би дошло до оштећења њеног резервара или електричне пумпе. – Провјерите у каквом су стању метлица брисача и по потреби их замјените. Просјечни вијек трајања метлице брисача износи око годину дана – истичу у БИХАМK-у, преноси Српскаинфо.
Уље
Иако се моторно уље, у зависности од упутства произвођача, мијења сваких 10.000 до 20.000 километара, зима је, како кажу, период када је моторима потребно мање вискозно уље. – Ниске температуре додатно ће згуснути вискозно уље, због чега оно неће једнако добро кружити кроз расхладни систем па ће мотор, барем у почетку, док не досегне радну температуру, добити знатно мање потребног подмазивања – појашњавају они.
Акумултаор
Зими, због нижих температура слаби капацитет акумулатора јер се слабије одвија процес обнове и пуњења акумулатора, тако да при нижим температурама старији и истрошени акумулатори једноставно не могу обавити своју функцију. Испражњен акумулатор, такођер, може се смрзнути. – Акумулатор треба бити потпуно напуњен и исправан. Kаблови и полови требају бити очишћени и затегнути. Ако је акумулатор старији од три године – замијените га новим – сугеришу у БИХАМK-у.
На крају возаче напомињу да обавезно провјере кочнице и да возило редовно о одржавају.