Тојота и Бе-ем-ве удружени до технологије која мијења све, објављују детаље планова из историјског споразума.
Из анализа које се односе на водоник као гориво будућности, издвајала су се два питања: када ће водонички аутомобили преузети тржиште и колико ће коштати и возила и гориво?
На ова питања, Toyota и Бе-ем-ве су дали заједнички одговор кроз потписивање уговора о сарадњи који се бави истраживањем и развојем технологије производње водоничког модела.
Ова сарадња представља значајан корак напријед на путу према одрживој мобилности , а 2025. ће бити прекретница у еволуцији аутомобилске индустрије.
Да се озбиљно рачуна на нову технологију потврђује и чињеница да је Бе-ем-ве овог љета одустао од уговарања куповине литијум-јонских батерија које су планиране за производњу ЕВ у наредних 5 година
Према плану Тојоте највећег свјетског произвођача аутомобила и компаније Бе-ем-ве, до 2040. највећи број продатих возила бити са погоном на водоник.
За сада једини серијски аутомобил на гориве ћелије Тојота Мираи кошта у производњи готово двоструко од његове продајне вриједности а ту разлику покрива Тојота у циљу популаризације погона и његовог испитивања у пракси.
Бе-ем-ве планира напуштање производње електричних модела и покренути масовну производњу аутомобила на водоник до 2028. године , блиско сурађујући с Тојотом на стварању технологије горивих ћелија нове генерације.
Кључни фактор масовности водоника су станица за пуњење који ће се реализовати развојем Тојота система преносних водоничких патрона које ће се пласирати у шопинг центрима, и на свим другим мјестима гдје је до сада било незамисливо аутомобил снабдјети горивом.