Znak

Volvo ima novi logo

  • Извор: Независне
  • 25.09.2021. 04:09

Vizuelni identitet švedskog proizvođača nije se mnogo mijenjao tokom proteklih devet decenija.

Volvo je još jedna u nizu auto-kompanija koja je odlučila da svoj logo modernizuje i prilagodi novim vremenima i trendu elektrifikacije i digitalizacije koji je zahvatio automobilsku industriju.

Prepoznatljivi znak brenda sada je pojednostavljen, vraćen iz 3D u 2D prikaz, a umjesto plave i srebrne boje dominira crni ton.

Volvo nije precizirao kada će novi logo početi da se primijenjuje na modelima tog proizvođača, a pojedine automobilske publikacije tvrde da će se to dogoditi tek 2023. godine.

Kako je primijetio Jalopnik, Volvo koristi svoj "Iron Mark" logo još od 1930, iako je od tada amblem prošao kroz niz izmjena.

Od 2000. godine promijenjena su čak tri logotipa, svi sa 3D efektom simbola i plavim natpisom "Volvo".

Brojni proizvođači automobila, kao što su Volkswagen, BMW, GM, Nissan, Renault i Kia, ažurirali su svoje logotipe u posljednjih par godina.

Za sve njih je karakteristično da su pojednostavili svoj logo i učinili ga više dvodimenzionalnim.

Тагови:
  • 12:00 Серија: Мућке (Р) (12+)

    ''Серија 'Мућке' легендарна је британска комична серија у режији Џона Саливана, која је од 1981. до 1991. године доживјела седам сезона и неколико посебних издања.

  • 13:05 Документарни програм (Р)

    Документарни програм (Р)

  • 13:55 Вијести

    Први преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета.

  • 14:00 Кето кухињица

    ''Кето кухињица

  • 14:15 Серија: Авионџије (Р) (12+)

    ''Серија 'Авионџије' је домаћи ситком у режији и према идеји Саше и Ивана Ал Хамеда.

  • 14:45 Серија: Од јутра до сутра (12+) (Р)

    '''' 'Од јутра до сутра' у режији Михајла Вукобратовића заправо је адаптација аргентиске серије 'Успјешни Пелсови', и прати живот иза и испред камера омиљеног ТВ пара, Срне и Марка.