Сваким даном све више произвођача увиђа да купцима један од приоритета при куповини постаје и утицај на околину, а неки су за одрживији производ спремни издвојити и знатно више новаца.
Томе стреме капитализирати и аутоиндустрија, у овом случају произвођачи гума, који су открили како их произвести уз значајан удио природних сировина, али и како то истакнути потрошачима.
Италијански Пирели зато је дизајнирао нови логотип за идентификацију гума које садрже најмање 50 одсто материјала биолошког и рециклираног поријекла, пише ХАК ревија.
Ознака се састоји од двије стрелице у кругу те сличи интернационалном симболу за рециклирање.
Нови симбол први је пут употријебљен на Пирелијевим гумама П Зеро Е које садрже више од 55 одсто рециклираних или природних материјала, што је потврдио Биро Веритас, једна од водећих компанија за провјеру сукладности и сертификовање на свијету.
Највећи изазов у развоју таквих гума био је пронаћи савршени спој потребе за одрживошћу и перформанси које купци очекују, а италијанском произвођачу у томе су помогли разни нови материјали.
(Фото: Пирели)