Ulazak tehnoloških kompanija na kinesko tržište automobila će dodatno zaoštriti konkurenciju, upozorio je njemački proizvođač automobila Folksvagen.
"To nam nimalo ne olakšava život", rekao je član uprave Folksvagena za Kinu - Ralf Brandstater.
Folksvagen je ipak u dobroj poziciji za takmičenje i osvajanje udjela na kineskom tržištu zahvaljujući razvijenoj tehnologiji, naglašavaju u njemačkom divu.
"Počinje sezona doigravanja", dodao je Brandstater, aludirajući na fazu eliminacije u sportskim takmičenjima. "Neke kompanije bi mogle da nas stignu, ali neće sve preživjeti", dodao je on.
Grupa Folskvagen je najavila veliku proizvodnu ofanzivu na sajmu automobila Auto Šangaj.
Uoči sajma grupa je predstavila pet novih modela automobila, a većina bi uskoro trebalo da uđe u fazu serijske proizvodnje.
"Cijene kineskih automobila nisu realne. Trebalo bi da budu dvostruki skuplji."
Folksvagen je tako kineskoj javnosti, između ostalog, predstavio model u vrlo konkurentnoj kompaktnoj klasi, koji bi trebalo da se cjenovno takmiči s domaćom konkurencijom.
Vozilo bi u Kini, prema Brandstateru, koštalo oko 17.000 evra.
Cijene su u Kini problem, rekao je šef Folksvagen brenda Stefan Meha. Vozila konkurencije su opremljena tehnologijom, ali cijene im nisu realne, tvrdi. Da bi se dobila realna slika, automobili bi u stvari morali da koštaju dvostruko više, naglasio je Meha, a prenosi "AutoBlog".