Nakon što već neko vrijeme pritiska Upravni odbor njemačke grupacije Volkswagen s ciljem da mu bude produžen višemilionski ugovor o vođenju konglomerata na period od još četiri godine, Herbert Dis je uspio u namjeri i sada ima “crno na bijelo” da ostaje na čelu kompanije kako bi je vodio kroz procese elektrifikacije i digitalizacije.
Objava kojom je potvrđeno ispunjenje Disove želje, uslijedila je iz Volkswagena neposredno nakon što je sinoć završena sjednica nadzornog odbora. U zapisniku sa sastanka nadzornog odbora se navodi da grupacija “ima najbolje izglede na uspjeh u razvoju pod dirigentskom palicom austrijskog menadžera,” potvrdio je i predsjednik ovog tijela za nadzor nad zakonitošću poslovanja kompanije Hans Diter Poš.
Inače, ugovor koji je do ovog trenutka Dis imao s grupacijom VW je važio do proljeća 2023. godine. U formalno – pravnom smislu, stekli su se uslovi za potpisivanje novog ugovora koji će ostati na snazi do oktobra 2025. godine. Odluka koja je donijeta u korist nastavka saradnje s bivšim šefom razvoja BMW-a, a koji se preselio u VW da bi vodio matičnu marku od leta 2015. godine, iznenadiće mnoge poznavaoce prilika u automobilskoj industriji, posebno jer se zna da uprava konglomerata ne pristupa ranim pregovorima o produženju ugovora s menadžerima, prije nego što se dođe na distancu od 12 mjeseci od isteka ugovora. Kao što rekosmo, Dis navaljuje da se ugovor produži još od prošlog ljeta, kreiravši tako brojne trzavice u volfzburškoj svakodnevici.
Ugovor koji je sada usaglašen se može tumačiti izrazom povjerenja akcionara grupacije Volkswagen u odnosu na kurs kojim Dis predvodi razvoj konglomerata, kao i u prema njegovim sposobnostima da iznese teret aktuelnog i budućeg trenutka. Iako je to opšte poznata činjenica, podsjetićemo da se Dis snažno zalaže za elektromobilnost i digitalizaciju. Treba reći i da će u momentu isteka ugovora koji je sinoć postignut, to jest u oktobru 2025, Dis će biti u 68. godini života.
Za kraj još da dodamo da su zaposleni u kompaniji još dobili pisano obavještenje o namjeri grupacije da uloži sumu od oko 800 miliona evra u novi razvojni centar uz centralu kompanije u Volfzburgu. Taj centar će ponijeti ime “Campus Sandkamp”.
AutoRepublika