Porodica jednozapreminskih modela marke Hyundai je dobila još jednog člana. Nakon serije vizuelnih mamaca koji se na zapadu nazivaju tizerima, Korejci su javnosti predstavili novi Stargazer.
Promocijom ovog noviteta je nastavljena eksploatacija "zvjezdane teme" u segmentu MPV-a, pošto Stariju već imamo. Inače, Stargazer bi se moglo prevesti i kao "Lajanje na zvijezde", mada bi bukvalni prevod bio "zvjezdoosmatrač".
Uprkos sličnosti s prethodnim modelom, koja je posebno vidljiva sa spoljne strane, novi Stargazer nastupa kao pristupača kompaktni kombi s tri reda sjedišta. Kao takav je namijenjen zemljama koje su ostale siromašne da bi razne Amerike, Engleske i Španije mogle biti bogate. Biće sklapan u pogonima korejske grupacije izgrađenim u Indoneziji, baš tamo gdje se montira i osvježena Creta druge generacije.
Tim školovanih majstora koji se bavio razvojem vozila nije pružio nikakav uvid u pojedinosti koje bi nam približile arhitekturu na kojoj je utemeljen novitet, ali postoje skrivene naznake u tehničkim specifikacijama. S obzirom na činjenicu da je međuosovinski razmak na nivou od 2.780 milimetara, što korespondira u dlaku s onim što obilježava indijski SUV po imenu Kia Carens, a koji je opet nasađen na bazi Seltosa, kao najbližeg rođaka modela Creta, onda nam je jasno i na kojoj arhitekturi stiže ovaj novi MPV.
Od najisturenije do najzabačenije tačke Stargazera se nalazi samo 4.460 milimetara, spram 4.315 mm kod lokalne i "sto puta do sada pominjane" Crete. Pride, karoserija je široka 1.780 mm, dok je visina na koti od skoro krosoverskih 1.690 mm.
Prostor u kabini je naravno uveliko ograničen spoljnim dimenzijama kombija, pa čak i kada se spusti treći red sjedišta, u prtljažniku ostaje 585 litara zapremine, ali kada se ona vrate u funkciju, ostaje svega dvestotinjak litara što bi moglo biti dovoljno za kese s pijace nakon subotnje kupovine.
Uvodna verzija Stargazera nosi indeks Active, i kod nje je enterijer konstruisan tako da posjeduje sedam sjedišta, ali kod prestižnije opremljenih kombija, umjesto jedinstvene klupe u drugom redu, ponuđena su zasebna sjedišta, što je detalj s liste opcionala. Znači, pogodnost je koja se doplaćuje.
Uzgred budi rečeno, na listi standardne opreme se nalaze samo dva vazdušna jastuka, ABS, prednje svjetlosne grupacije s halogenom rasvjetom (ne bogoradite, do prije dvije, tri godine i Mercedesova E(!) Klasa ih je imala u ponudi), multimedijalni sistem s ekranom dijagonale od osam inča.
Malo skuplja pakovanja, ona označena odrednicama Trend i Style, posjeduju i sistem za stabilizaciju vozila, LED rasvjetu, kameru kao vid pomoći pri vožnji unazad, parking senzore, tempomat i pomoć pri kretanju na uzbrdici. Top verzija Prime, pored ostalog, posjeduje i šest vazdušnih jastuka, set bezbjednosnih pomagala (autonomno kočenje u kritičnim situacijama, praćenje zbivanja u mrtvom uglu vozačevog pogleda), dok je putnička kabina presvučena vještačkom kožom i naprednim sistemom rasvjete. Tu je i dvobojna karoserija ona koja se može poručiti.
Za pogon azijskog kompaktnog vana će biti zadužen samo jedan motor, barem u Indoneziji. U pitanju je atmosferac radne zapremine od 1,5 litara. Četiri cilindra ovdje odbacuju 115 konjskih snaga i 144 Nm najvišeg obrtnog momenta. Može se dobiti ručni šestostepeni mjenjač, a može i CVT. Ali, ono što pare ne kupuju, to je ovdje zadnji, ili pak integralni pogon. Kupcima u jugoistočnoj Aziji jednostavno nije potrebna pogonska formula 4×4, barem ako je suditi po strukturi tražnje.
Prijem porudžbina za minivan nazvan Hyundai Stargazer je već otpočeo u Indoneziji, a za bazičnu modifikaciju se iska više od 16 hiljada američkih dolara (otprilke isto toliko i evra). To je za otprilike hiljadarku manje nego što je nužno izdvojiti za sestru Cretu, kada je u inicijalnoj konfiguraciji. Stargazer će se naći u prodaji i na ostalim bliskim tržištima u Aziji, uključujući i Indiju. Teško da će dobiti zeleno svjetlo da dođe u Evropu.