U današnje vrijeme izgleda da gotovo svako ima podkast emisiju.
Interesovanje za ovakav tip sadržaja raste već godinama i podkasti su jednostavno u trendu.
Video platforma, kao što je Jutjub, možda ne predstavlja najočigledniji izbor za konzumiranje formata koji se zasniva na zvuku, ali Jutjub je zapravo jedan od glavnih igrača u svijetu konzumiranja podkast sadržaja, prenosi B92.
Jutjub je sada objavio da je tokom januara 2025. godine prešao broj od milijardu mjesečno aktivnih gledalaca podkasta.
Kompanijin godišnji izvještaj pokazuje da je tokom 2024. godine više od 400 miliona sati podkast sadržaja reprodukovano na uređajima u dnevnoj sobi, tako da korisnici ne koriste samo slušalice za podkaste.
Analitička kompanija Edison Research sugeriše da je Jutjub najviše korišćena platforma za gotovo trećinu korisnika koji podkast sadržaj konzumiraju na nedjeljnom nivou, starosti od 13 godina i više.