Izvor:
B92
20.05.2025
15:47
Komentari:
0Bilo da je riječ o oglasima koji se mogu preskočiti, onima koji ne mogu ili nekoj trećoj vrsti, krajnji cilj je uvijek isti: pronaći još više prostora za generisanje većeg profita.
Сада, захваљујући напретку вјештачке интелигенције, Јутјуб је пронашао потпуно ново мјесто за убацивање реклама - тачно у оним тренуцима када се у видео-снимку дешава нешто посебно узбудљиво.
Ова идеја стоји иза "Peak Points", новог огласног производа који покреће Gугл Гемини. Овај систем користи АИ за препознавање емоционално најинтензивнијих момената у популарним Јутјуб снимцима, а затим управо ту пласира оглас.
Да, добро сте прочитали, баш када се приближавате кулминацији, оглас ће бити ту да прекине ваше уживање.
За оглашиваче, ово би могло звучати као маркетиншки сан. Међутим, за гледаоце, ово је вјероватно најгори могући тајминг. Јутјуб је чак демонстрирао пример гдје се оглас појављује одмах након што неко запроси другу особу на снимку.
Још увијек није познато да ли ће ови "Peak Point" огласи моћи да се прескоче или не - изгледа да ћемо то морати да сазнамо на тежи начин.
Наравно, уколико желите да избегнете све ово, увијек постоји Јутјуб Премиум, "ултимативно рјешење" за проблем са огласима који је сам Јутјуб и направио. На крају крајева, ово је још једна "win-win" ситуација - али за Јутјуб, не за кориснике.
Najnovije
Najčitanije
21
57
21
34
21
25
21
20
21
17
Trenutno na programu