Narednog puta kad budete skrolovali kroz svoj Instagram i Fejbsuk fid, moći ćete da vidite video editovan uz pomoć vještačke inteligencije. To je zato što kompanija Meta testira nove mogućnosti AI video alata koji će oglašivačima omogućiti animaciju slike, kao i proširenje okvira videa.
Sa ovim alatom, oglašivači mogu da otpreme statičnu sliku i da uz pomoć Metinog alata generišu video.
Novi alati takođe mogu da produže postojeći video. Uz pomoć vještačke inteligencije generišu "neviđene piksele u svakom kadru" da mu povećaju veličinu, kao što neki alati za uređivanje slika omogućuju da proširite pozadinu neke slike. Meta počinje da ih plasira uz plan da radi na njihovoj dostupnosti u narednoj godini.
Ovo sve je nadogradnja na već postojeće Metine AI funkcije, koji omogućuju kompanijama da koriste generisanje teksta i slike prilikom kreiranja oglasa. Ovi oglasi će se takođe prikazivati na novoj kartici za video u punom ekranu, koja dolazi na Fejsbuk, pišu mediji.
Meta nije jedina kompanija koja omogućuje oglašivačima da kreiraju reklame uz pomoć vještačke inteligencije. Prošlog mjeseca Amazon je lansirao AI alat koji kreira klipove na osnovu slika proizvoda, a TikTok eksperimentiše sa korišćenjem AI-generisanih avatara u oglasima, piše Ubrzanje.rs.