Ovaj potez Jutjuba će vas natjerati da gledate reklame: Mnogima se neće svidjeti

Izvor:

Telegraf

15.05.2025

17:07

Komentari:

0
Овај потез Јутјуба ће вас натјерати да гледате рекламе: Многима се неће свидјети

Gledaoci video-snimaka na Jutjubu sada mogu da očekuju da će se reklama pojaviti odmah nakon "ključnog momenta" snimka koji gledaju.

Нови Јутјубов формат огласа под називом "Пик Поинтс" користи Гуглову технологију вјештачке интелигенције за анализу видео-снимака и идентификацију тренутака за које вјерује да имају највећу ангажованост гледалаца или да су емоционално најистакнутији, а затим предлаже постављање рекламе одмах након њих.

"Замислите да гледате дуго очекивани видео свог омиљеног Јутјуб креатора, можда тренутак када се познати пар коначно вјери, када се одмах након снимка појави реклама. Ово је дио новог Јутјуб формата огласа", наведено је на сајту Тех кранч.

Више хиљада грађана Српске сутра без струје

Више хиљада грађана Српске сутра без струје

"Пик Поинтс", како је објашњено, треба да користи оглашивачима тако што ће привлачити пажњу корисника када су највише заокупљени садржајем на видео-снимку.

Овакав приступ је сличан рекламирању заснованом на емоцијама, када оглашивачи пуштају рекламе које су у складу са осјећањима које изазива видео.

УКЦ Српске: Значајан искорак у лијечењу тумора јетре

УКЦ Српске: Значајан искорак у лијечењу тумора јетре

"Вјерује се да гледаоци боље памте рекламе када доживе снажна осјећања. Гледаоце ипак могу да фрустрирају ови прекиди, посебно када дубоко доживљавају емоције и желе да се оглас брзо заврши како би наставили са гледањем", закључено је на сајту.

Podijeli:

Large banner