Aplikacija sa sjedištem u Dubaiju, koja je lansirana krajem 2013. godine, premašila je taj broj prije par dana, a kao njeno najveće tržište ispostavila se Indija.
To je drugo najveće svjetsko tržište internet korisnika, na kojem se nalazi približno 22 odsto ukupnih instalacija Telegrama, saopštila je privatna kompanija Sensor Tover koja se bavi istraživanjem aplikacija.
– Indiju prate Rusija i Indonezija, koje predstavljaju oko deset odsto i osam odsto svih instalacija. Instalacije aplikacije ubrzale su se 2021. godine, dostigavši oko 214,7 miliona instaliranja u prvoj polovini 2021. godine, što je 61 odsto više u odnosu na prošlu godinu u odnosu na 133 miliona u prvoj polovini 2020. godine – dodaje se.
Vrijedi napomenuti da se broj instaliranja ne poklapa sa aktivnom korisničkom bazom aplikacije.
Na primjer, početkom ove godine Telegram je imao oko 500 miliona mjesečno aktivnih korisnika. Ali porast preuzimanja, koji se poklapa sa lošim postupanjem Votsap u prenošenju svojih politika privatnosti na njegovu ogromnu bazu korisnika, ipak sugeriše da je Telegram u posljednjim kvartalima dobio dodatnu pažnju.
Telegram, koji je ranije ove godine prikupio više od milijardu dolara, petnaesta je aplikacija u svijetu koja je preuzeta milijardu ili više puta.
Mobilne istraživačke kompanije ne prate instaliranje većine Gugl aplikacija koje su unaprijed instalirane na Android uređajima, piše B92.