Large banner

Velika promjena na Iks platformi: Kreatori će sada zarađivati na osnovu interakcija

Izvor:

Telegraf

11.10.2024

09:27

Komentari:
Велика промјена на Икс платформи: Креатори ће сада зарађивати на основу интеракција

Iks (Tviter) društvena mreža u vlasništvu Ilona Maska, najavila je značajne izmjene u svom programu za dijeljenje prihoda sa kreatorima. Od 8. novembra, kreatori koji su dio monetizovanog programa na Iks platformi zarađivaće na osnovu angažmana Iks Premium korisnika, a ne na osnovu broja prikazanih reklama.

Икс Премиум је претплатничка услуга ове друштвене мреже, која кошта осам долара мјесечно. Корисници који су претплаћени имају плаву ознаку верификације поред свог корисничког имена.

Маск представио робо-такси: Цијена изненадила многе

Маск представио робо-такси: Цијена изненадила многе

Под новим правилима, број реклама које Икс Премиум корисници виде више неће утицати на зараду креатора, већ ће зарада зависити од броја одговора, репостова и лајкова од стране ових корисника.

Шта ове промјене значе за креаторе на Икс платформи?

Претходни систем монетизације је омогућавао корисницима да зарађују на основу броја реклама које су Икс Премиум корисници вид‌јели у коментарима на њихов садржај. Сада ће креатори бити плаћени искључиво на основу интеракција, чак и ако њихов садржај не садржи рекламе.

Икс тврди да ће ове промјене резултирати већим исплатама креаторима, наглашавајући да што више корисника буде претплаћено на Икс Премиум, то ће и приходи креатора расти. Ово је дио шире стратегије платформе да смањи ослањање на рекламе, након што је пријављено да је компанија изгубила скоро 40 одсто прихода због одласка оглашивача.

Међутим, ове промјене би могле утицати на природу садржаја на платформи. Креатори ће можда све више објављивати контроверзне или кликбејт садржаје како би привукли већи број интеракција, посебно јер огласи више неће бити кључни фактор у монетизацији. Оваква промјена могла би додатно подстаћи креаторе да експериментишу са садржајем који није прикладан за оглашиваче, попут насиља или експлицитног материјала, јер се више не ослањају на приходе од реклама, преноси Телеграф.

Podijeli:

Large banner