Platforma YouTube interno testira igranje onlajn igara kroz proizvod Playables, piše WSJ pozivajući se na mejl matične kompanije Google poslatog zaposlenima.
Kompanija Google pozvala je svoje zaposlene da počnu da testiraju novi YouTube proizvod Playables koji je namijenjen igranju onlajn igara, piše WSJ tvrdeći da je imao uvid u mejl kompanije.
Igre koje su dostupne za testiranje uključuju naslove kao što je arkadna igra Stack Bounce. Igre koje platforma testira navodno se mogu igrati na YouTube sajtu u veb pregledačima ili na mobilnim aplikacijama na Android ili iOS operativnom sistemu.
Portparol platforme YouTube rekao je da su igre već dugo u fokusu kompanije i da ona eksperimentiše sa novim funkcijama, ali da trenutno nema šta da najavi.
YouTube je inače, osim gledanja video snimaka i slušanja muzike, popularno mesto za strimovanje i uživo gledanje igranja najrazličitijih vrsta igara. Hosting onlajn igara na ovoj platformi dio je promjene fokusa koju forsira izvršni direktor Nil Mohan ka novim funkcijama usled manje prihoda od reklama.
Osim ovoga, YouTube je u posljednje uveo nekoliko promjena na platformu kao što je vraćanje opcije „Najstarije“ za sortiranje video snimaka na kanalima i ukidanje funkcije Stories (Priče). Upravo po pitanju reklama, platforma testira nepopularnu zabranu blokera reklama kojom korisnike tjera da pređu na pretplatu za YouTube Premium koja uz pretplatu nudi iskustvo korišćenja bez oglasa, prenosi Benchmark.rs.