Naučnici su se pozabavili analiziranjem društvenih mreža u vidu vremena koje je najbolje za postove. Evo do kakvih su saznanja stigli za svaku pojedinačnu socijalnu mrežu i kada možete da dobijete najviše lajkova.
Ovo su sati i dani za koje većina istraživača smatra da su najbolji za maksimalno angažovanje na vašim postovima.
Koje je najbolje vreme za post na Fejsbuku?
Mnoga od posljednjih istraživanja savjetuju da, ako želite dobru vidljivost, klikove i komentare na vašu objavu, treba da ostavite post na Fejsbuku između podneva i 16 časova. Ovo je potvrdilo 10 od 13 sprovedenih studija o tome.
Najbolji dani za postove su sreda, četvrtak i petak. Na kraju nedelje svi se osećaju prilično dobro. Petkom se ostavi 17 odsto svih komentara na Fejsbuku, a 16 odsto lajkova i šerova. Četvrtak je na drugom mjestu. Nedavna studija "Unmetric"-a pokazala je da je broj postova bio najveći sredom, iako za njih vlada manje interesovanje sredom u proseku. Dakle, ako želite veliki broj postova i interakcija, pokušajte da objavljujete češće sredom.
Najoptimalnije vrijeme za objave je u dva časa popodne. Svako bi vjerovatno pomislio: "Ko još provjerava šta se dešava na Instagram-u u dva popodne?" Ali, to je tako. Svako ostavlja postove na ovoj poznatoj društvenoj platformi tokom dana, tako da je više vjerovatno da će vaša objava biti vidljivija tada.
Pauza za ručak ili vrijeme ručka su takođe pravo vreme za uključivanje korisnika i to, ne zato što ljudi prave selfije dok ručaju, već zato što tada češće proveravaju svoje izvore.
Najbolji dani su ponedeljak, sreda, četvrtak i petak. Sredom se ostavlja najviše postova u nedelji, i takođe najviše se ostavljaju komentari klikovi i lajkovi. Tokom petka svako traži neke sjajne Instagram snimke koji su napravljeni tokom nedelje.
Ovo je najbolji trenutak za tvitove
Twitter je savršen za ispisivanje sadržaja kada ljudi završe sa svojim radnim danom.
Imajući to na umu, ima smisla da je bavljenje Twitter-ovim postovima najbolje u podne, kada je mnogim ljudima vreme za ručak i od 17 do 18 časova, odmah nakon što ljudi završe sa svojim poslovima.
Najbolji dani za objave su ponedeljak, utorak, sreda i četvrtak.
LinkedIn beleži najviše klikova, akcija i komentara kada ljudi odlaze sa posla.
Većina korisnika LinkedIn-a se prijavljuje pre nego što krenu kući. Nekoliko njih takođe pretražuje profesionalnu mrežu na početku radnog dana i na pauzama za ručak.
Najbolji dani za post su utorak, sreda, četvrtak. Ljudi više vole da proveravaju svoje LinkedIn profile tokom nedelje, a ne preko vikenda. Osim toga, postovi od ponedeljka i petka jednostavno nemaju toliki značaj na ovoj platformi, kao postovi objavljeni sredinom sedmice