Popularni brend

Gucci dobio novog kreativnog direktora

  • Izvor: Avaz
  • 30.01.2023. 17:39

Francuska grupacija za luksuznu robu Kering imenovala je Sabata De Sarna, višeg modnog dizajnera u Valentinu, za kreativnog direktora svog vrhunskog brenda Gucci, saopšteno je u subotu.

On će imati zadatak da oživi bogatstvo brenda koji je činio dvije trećine Keringovog profita u 2021. godini.

De Sarno je započeo svoju karijeru u Pradi 2005. godine, prelazeći u Dolce i Gabanu, a zatim se pridružio Valentinu 2009. godine, gdje je obavljao nekoliko funkcija prije nego što je imenovan za modnog direktora koji nadgleda i muške i ženske kolekcije.

Gucci je bio pod pritiskom da brzo imenuje nekoga na jedan od najboljih poslova u modi nakon iznenadnog odlaska Mišela (Michelea) u novembru, poznatog po svojim kitnjastim i rodno tečnim stilovima i miljenika pjevača Harija Stajlsa i Lejdi Gage.

Bio je na tom poslu sedam godina, ali je otišao nakon tenzija sa najvišim rukovodstvom Keringa, rekli su izvori Rojtersu.

Tagovi:
  • 14:45 Serija: Od jutra do sutra (12+) (R)

    '''' 'Od jutra do sutra' u režiji Mihajla Vukobratovića zapravo je adaptacija argentiske serije 'Uspješni Pelsovi', i prati život iza i ispred kamera omiljenog TV para, Srne i Marka.

  • 15:30 Serija: Krvavo cvijeće (12+)

    Ova zanimljiva i uzbudljiva priča prati Dilan, mladu djevojku koja svoje snove mora da stavi po strani i uda se za Barana, koji bi ženidbom sa njom prekinuo dugogodišnju krvnu osvetu između njihovih porodica, Karabej i Demir.

  • 16:30 Vijesti u 16:30

    Pregled najvažnijih vijesti iz zemlje, regiona i svijeta.

  • 16:50 Centar dana

    Volite popodne? Važno vam je da nakon napornog dana odahnete uz aktuelne teme, zabavu i savim nove i neobične priče iz cijelog svijeta? Uživate u programu koji okuplja interesantne goste i regionalne zvijezde?

  • 18:20 Еmisija: Biznis klub

    ''‘Biznis klub’ novim konceptom približiće vam ekonomiju i pružiti vam relevantne aktuelnosti iz oblasti ekonomije i privrede, ispratiti ekonomska kretanja i trendove na globalnom nivou i istražiti njihov uticaj na rast i razvoj ekonomije u Srpskoj.

  • 18:55 Marketing

    Blok ekonomsko-propagandnog programa.