Gubitak od 5,2 milijarde dolara

Zbog popularnosti brada i brkova pala prodaja žileta

  • 31.07.2019. 08:28

PROCTER&GAMBLE saopštio je da je, uprkos rastu prodaje, drugo tromjesečje zaključio s gubitkom od 5,2 milijarde dolara zbog velikog smanjenja vrijednosti poslovanja s britvicama Gillette.

Kompanija koja se bavi prodajom robe široke potrošnje, poput brendova Tide deterdženta i Bounty papirnatih ručnika, saopštila je da su joj prihodi u posljednjem dijelu godine porasli za 3,6 odsto, na 17,1 milijardu dolara, pri čemu je rast ostvaren u četiri od pet poslovnih segmenata.

Smanjenje vrijednosti poslovanja u Gillette segmentu dolazi kao posljedica slabljenja prodaje u segmentu njege posljednjih nekoliko godina. Trošak tog smanjenja vrijednosti iznosio je osam milijardi dolara.

Veća popularnost brade i brkova

Firma je istaknula veću društvenu popularnost brade i brkova, a poslovanje je dodatno pogođeno i pojavom novih konkurenata na razvijenim tržištima, poput Harry'sa i Dollar Shave Cluba, usmjerenih na internetsko poslovanje.

Glavni financijski direktor P&G-a Jon Moeller za otpis je rekao da je vođen računovodstvenim pravilima te je istaknuo da segment njege, koji obuhvaća najviše globalnih proizvoda te firme, ostaje dugoročno održivo poslovanje. 

„Segment proizvoda za njegu i dalje ostaje veoma atraktivno poslovanje”, rekao je.

Tagovi:
  • 16:30 Vijesti u 16:30

    Prvi pregled najvažnijih vijesti iz zemlje, regiona i svijeta svaki radni dan.

  • 16:50 Centar dana

    Volite popodne? Važno vam je da nakon napornog dana odahnete uz aktuelne teme, zabavu i savim nove i neobične priče iz cijelog svijeta? Uživate u programu koji okuplja interesantne goste i regionalne zvijezde?

  • 18:20 Naša Srpska

    ' Naša Srpska

  • 18:55 Marketing

    Blok ekonomsko-propagandnog programa.

  • 19:00 ATV Vijesti

    Centalna informativna emisija ATV-a u kojoj donosimo pregled najvažnijih informacija i događaja iz zemlje, regiona i svijeta tačno u 19 časova.

  • 19:40 Marketing

    Blok ekonomsko-propagandnog programa.