Prikazivan UV indeks zračenja

Prva digitalna awareness kampanja u Bosni i Hercegovini

  • Izvor: PR
  • 27.07.2022. 14:26

Renomirani suncare brend Carroten je u saradnji sa agencijom Led Media realizovao prvu awareness kampanju koja je u realnom vremenu informisala građane o UV zračenju tokom cijelog dana.

Uz pomoć novih tehničkih dostignuća na digitalnim city light-ovima prikazivane su aktuelne informacije u zavisnoti od doba dana.

Tokom kampanje prikazivan je UV indeks zračenja u realnom vremenu sa preporukom za odgovarajuće Carotten proizvode. Za kraj kampanje na city light-u koji posjeduje touch screen realizovan je interaktivni kviz. Tom prilikom građani su imali priliku da se zabave, saznaju informacije o proizvodima i dobiju poklon proizvode sa UV zaštitnim faktorom. 

Kampanja je prvenstveno doprinijela podizanju svijesti o štetnosti UV zračenja ali i savjetima o određenim proizvodima za efikasnu zaštitu i njegu kože. Ovo je samo jedna u nizu ovakvih kampanja koje se planiraju realizovati ovoga ljeta, a koje će u potpunosti promijeniti percepciju outdoor oglašavanja na BiH tržištu. 

Tagovi:
  • 16:30 Vijesti u 16:30

    Pregled najvažnijih vijesti iz zemlje, regiona i svijeta.

  • 16:50 Centar dana

    Volite popodne? Važno vam je da nakon napornog dana odahnete uz aktuelne teme, zabavu i savim nove i neobične priče iz cijelog svijeta? Uživate u programu koji okuplja interesantne goste i regionalne zvijezde?

  • 18:20 Biznis klub

    ''‘Biznis klub’ novim konceptom približiće vam ekonomiju i pružiti vam relevantne aktuelnosti iz oblasti ekonomije i privrede, ispratiti ekonomska kretanja i trendove na globalnom nivou i istražiti njihov uticaj na rast i razvoj ekonomije u Srpskoj.

  • 18:55 Marketing

    Blok ekonomsko-propagandnog programa.

  • 19:00 ATV Vijesti

    Centalna informativna emisija ATV-a u kojoj donosimo pregled najvažnijih informacija i događaja iz zemlje, regiona i svijeta tačno u 19 časova.

  • 19:40 Marketing

    Blok ekonomsko-propagandnog programa.