Renomirani suncare brend Carroten je u saradnji sa agencijom Led Media realizovao prvu awareness kampanju koja je u realnom vremenu informisala građane o UV zračenju tokom cijelog dana.
Uz pomoć novih tehničkih dostignuća na digitalnim city light-ovima prikazivane su aktuelne informacije u zavisnoti od doba dana.
Tokom kampanje prikazivan je UV indeks zračenja u realnom vremenu sa preporukom za odgovarajuće Carotten proizvode. Za kraj kampanje na city light-u koji posjeduje touch screen realizovan je interaktivni kviz. Tom prilikom građani su imali priliku da se zabave, saznaju informacije o proizvodima i dobiju poklon proizvode sa UV zaštitnim faktorom.
Kampanja je prvenstveno doprinijela podizanju svijesti o štetnosti UV zračenja ali i savjetima o određenim proizvodima za efikasnu zaštitu i njegu kože. Ovo je samo jedna u nizu ovakvih kampanja koje se planiraju realizovati ovoga ljeta, a koje će u potpunosti promijeniti percepciju outdoor oglašavanja na BiH tržištu.