30.04.2025
13:27
Komentari:
0Tokom finala Kupa kralja između Barselone i Real Madrida, na LED reklamama oko terena bile su prikazane imena firmi s naših prostora.
Ипак, стварност и реалност је била нешто другачија.
Наиме, на стадиону Ла Картуха у Севиљи гдје се финале играло, у стварности нису биле приказане поменуте рекламе већ је умјесто тога коришћен посебан систем обраде слике који им омогућава да се у тв преносу уживо убацују виртуалне рекламе које су прилагођене сваком тржишту.
Тако су гледаоци у различитим земљама видјели рекламе које су им релевантне.
Поменута технологија користи софистицирану комбинацију ЛЕД панела и софтверске обраде, а већ је примијењена и у Премијер лиги Енглеске.
Тако су гледаоци имали утисак да су рекламе природно постављене на стадиону док су се на успореним снимцима могле примијетити стварне рекламе које су физички постављене око терена.
Овакав начин оглашавања је корак напријед у развоју спортских преноса гдје ни "гледање уживо" не гарантује потпуну вјерност стварности, преноси Кликс.
(Фото: Screenshot)
Najnovije
Najčitanije
22
59
22
52
22
48
22
45
22
39
Trenutno na programu