Nakon što je juče ujutro kontrola na liniji 13A u Banjaluci ustanovila da putnica ima pogrešnu kartu, pokušali su da je udalje iz autobusa, ali to je trajalo duže vrijeme, jer je odbijala da izađe, no iako je preneseno da su kontrolori galamili na nju, to nije istina, rekao je za "Nezavisne" Dejan Mijić, direktor GS "Auto-prevoz".
Kako kaže, kada je kontrola utvrdila da putnica neovlašteno koristi kartu, a s obzirom na to da se u tom slučaju karta oduzima i naplaćuje kazna, ona nije htjela izaći i oni su bili prisiljeni da čekaju da ona izađe.
"To bi trebalo da bude nadležnost Komunalne policije, međutim oni su nas i ranije pismeno obavještavali da to nije njihova nadležnost, tako da su kontrolori bili prisiljeni da čekaju da putnica izađe, a nakon što su drugi putnici negodovali, pristala je da napusti vozilo. Nije bilo nikakve galame, vike i sl.", rekao je Mijić.
Ističe da je nakon toga putnica došla kod njega kako bi razgovarali.
"Htjela je da razgovaramo, ali je bila veoma bezobrazna, a nakon toga je nazvao njen otac i zamolio da plati razliku karte. Ja sam pristao i ona je kupila ispravnu kartu", dodao je on.
Prema njegovim riječima, prevoznici su prepušteni sami sebi, rješavaju ovakve slučajeve, iako je, ističe, po ugovoru grad dužan da im pomogne u takvim slučajevima.
"Po zakonu, Komunalna policija ima jedina nadležnost za to. I ranije smo im se obraćali za intervencije u takvim slučajevima, ali oni kažu da nisu nadležni", rekao je Mijić.