Izvor:
ATV
08.11.2023
18:55
Komentari:
0Sok "Prajm" zaludio je djecu i mlađe tinejdžere u BiH i postao statusni simbol među školarcima. Cijena tog zadovoljstva u prodavnicama je 15 KM, a na internetu u zavisnosti od ukusa flašica ovog pića može se naći za 25 pa sve do vrtoglavih 70 KM. Pojedini školarci svojim drugovima čak preprodaju gutljaj ovog soka.
Иако га карактеришу као сок, ријеч је о енергетском напитку и постоји више врста. Није намијењен за малољетнике јер одређене врсте садрже велике дозе кофеина.
Грађани сматрају да се треба забранити млађима од 18 година.
Све је креација јутјубера Логана Пола и Ксија који на друштвеним мрежама мају милионе пратилаца. Првобитно је био намијењен за спортисте, али убрзо након промоције причу су преузели и домаћи јутјубери. То је само још један показатељ колики утицај на младе имају друштвене мреже, сматрају психолози.
"Ми смо се борили да дјеца не буду на улици, а сад је улица ушла у станове путем друштвених мрежа, дакле дјеца су нам често жртве манипуланата који користе њихов узраст, њихову неспособност разлучивања. Путем друштвених мрежа могу да виде употребу тог пића, као што се то види, значи неконтролисано, немају критички став, а у том трагању идентитета они опонашају друге", каже Александар Милић, психолог.
Бројни родитељи на друштвеним мрежама подијелили су причу како су им малишани тражили управо овај напитак. Ипак чини се да су и они "пали" на овај тренд који кошта као пола нечије дневнице.
Najnovije
Najčitanije
17
38
17
33
17
29
17
29
17
27
Trenutno na programu