Magazin Global Finance je proglasio Sberbank za najinovativniju digitalnu banku u centralnoj i istočnoj Evropi (CEE). Najbitniji kriterij koji se razmatra prilikom dodjele nagrada je nivo korištenja savremenih tehnologija u pružanju usluga klijentima.
Sberbank je takođe osvojila nagradu u kategoriji "Najbolja prezentacija na društvenim mrežama", koja se dodjeljuje bankama sa inovativnim i efikasnim digitalnim komunikacijskim projektima na društvenim mrežama.
Pored toga Sberbank je po četvrti put osvojila prvo mjesto u kategoriji "Najbolje SMS bankarstvo". U ovoj kategoriji fokus je na funkcionalnosti i korisničkom iskustvu prilikom korištenja bankarskih usluga putem SMS poruka.
Global Finance razmatra aspekte koji se kreću od objektivnih do subjektivnih kriterija.
Objektivni kriteriji uključuju: privlačenje i servisiranje digitalnih klijenata, rast broja digitalnih klijenata, širinu ponude proizvoda, kao i razvoj novih oblasti poslovanja i inovativnih usluga.
Subjektivni kriteriji uključivali su mišljenja analitičara, bankarskih konsultanata i drugih iz oblasti međunarodnog bankarstva.
Dobitnici nagrada se biraju iz više od 150 zemalja širom svijeta. Početkom avgusta je magazin Global Finance proglasio digitalno korporativno bankarstvo Sberbank za najbolje u Rusiji.
Sberbank se takođe našla na prvom mjestu u još tri kategorije korporativnog poslovanja u centralnoj i istočnoj Evropi, a to su najbolje usluge online portala, najbolje integrisana korporativna internet stranica i najinovativnija digitalna banka.
Sandro Mihajlović, član Uprave Sberbank a.d. Banja Luka je ovim povodom izjavio da je digitalizacija bankarskih proizvoda i usluga fokus razvoja poslovanja Sberbank grupacije.
On dalje nastavlja: "Ponosni smo što smo dio grupacije koja konstantno unapređuje svoje poslovanje za dobrobit naših klijenata, ali i što su napori i predan rad prepoznati i nagrađeni od strane međunarodnog magazina Global Finance. Mi ćemo i dalje da unapređujemo naše proizvode i usluge u skladu sa našom digitalnom strategijom, a sve u cilju povećanja zadovoljstva naših klijenata".