Nije moglo da prođe bez incidenata, nije moglo da se piše o košarci. Ipak, od svega je najveće iznenađenje što to rade ljudi koji se nalaze na odgovornim pozicijama.
Ako ste pomislili da je pljuvanje i mahanje stolicom uličarsko ponašanje niste pogrešili, ali je problem što je jedan čovjek koji je tome sklon direktor za ljudske resurse „Telekoma Srbije“ Draško Marković.
On je na derbiju Crvene zvezde i Partizana preskočio reklamu kako bi mogao da pljune košarkaše Partizana.
Ne zaboravimo i to da je upravo firma u kojoj radi jedan od sponzora Partizana.
KK Zvezda je objavila saopštenje u kom navodi da su četiri navijača "u dresu Nedovića ubacivala predmete na teren i da su članovi navijačke grupe drugog kluba", ali ni u jednom trenutku ne pominje pljuvanje.
Nekada je bio monter po zanimanju. Kasnije je uspio da diplomu koju je stekao na privatnom fakultetu FABUS „opere“ master diplomom na Fakultetu organizacionih nauka.
Marković je, po automatizmu, preko Telekoma, bio i član uprave SD Crvena zvezda, prenosi Nova.rs.