Nakon što je Tesla održala prezentaciju na Battery Day-u prošlog septembra, kompanija je predstavila razne novine u proizvodnji koje bi mogle prepoloviti troškove izrade EV baterija tokom sljedećih nekoliko godina.
Iz kompanije navode da bi mogli smanjiti troškove proizvodnje katoda za više od 75% ponovnom upotrebom vode potrebne za izradu te komponente.
Javni zapisi koje je pronašao TechCrunch pokazuju da je mali kanadski startup, Springpower International, prodao nekoliko patenata Tesli.
Proizvođač automobila ih je kupio nešto više od dvije nedjelje pre Battery Day-a. Jedan od patenata opisuje metod za recirkulaciju hemijskih rastvora koje fabrike koriste za izradu katoda za litijum-jonske baterije.
Dodatni dokazi koje je pronašao TechCrunch sugerišu da je Tesla možda direktno kupio startup, ne samo njegove patente. Tesla, međutim, nije objavio nedavne investicije u startup-ove.
Na Battery Day-u, Elon Musk je izjavio da bi trenutni razvoj koji je kompanija detaljno opisala mogao biti dovoljan da joj omogući da u roku od tri godine proda električni automobil od 25,000 dolara.
Takođe se čini da ih je Tesla nabavio povoljno, uz jedan od dokumenata koji je TechCrunch pronašao i koji pokazuje da je proizvođač automobila platio 3 dolara za kupovinu patenata od Springpower-a.