Naredna iteracija hibrida kod Renaulta trebalo bi da bude još efikasnija, ali da ujedno ponudi i značajno više snage. Žil le Bornj, direktor inženjeringa u Renault grupaciji, istakao je da će novih hibridi biti vrlo efikasni, a da su namijenjeni za C i više segmente.
Naredna iteracija hibridnih agregata stići će u paketu sa budućim nasljednikom za Kadjara. Taj model imaće nekoliko izdanja, klasičnu SUV varijantu, potom produženu verziju sa sedam sjedišta, ali će u ponudi biti i kupe-SUV. Renault se odlučio da samostalno usavršava tehnologiju hibridnih pogonskih sklopova, te da se ne oslanja isuviše na partnere iz Japana.
SUS baza za aktuelne hibride kod francuskog brenda jeste 1,6-litarski atmosferski četvorocilindraš koji će u skorijoj budućnosti svoje mjesto prepustiti potpuno novom motoru. Radi se o 1,2-litarskom trocilindrašu koji će obezbijediti daleko veću snagu nadolazećim hibridima. Le Bornj navodi da će budući klasični hibridi moći da računaju na do 200 ks, dok će plug-in modeli imati na raspolaganju i do 280 ks.
To je daleko više od onoga što Renault nudi u ovom trenutku, jer klasični hibridi mogu da računaju na 140-145 ks, dok se plug-in hibridi moraju zadovoljiti sa maksimalnih 160 “grla”.
Nova generacija hibrida francuske marke stiže sljedeće godine, i debitovaće sa sukcesorom Kadjara. No, tada će biti predstavljeni samo klasični hibrid, dok će plug-in varijanta stići 2024. godine. Le Bornj je ujedno najavio i da će potonji biti dostupan sa pogonom na sve točkove.
AutoRepublika