Умјетна интелигенција, односно четботови базирани на АИ, све се више користе као корисничка подршка. Такви четботови тренирани су на великој количини стварних разговора које су агенти корисничке службе водили с људима, омогућавајући им да одговоре на већину упита.
Понекад је заиста тешко препознати да људи комуницирају с умјетном интелигенцијом. АИ комуницира с корисницима и пружа одговоре на њихова питања, осим у случају неких комплицираних случајева које не може ријешити четбот, па разговор онда преузимају агенти корисничке службе.
За такву врсту класичне комуникације и одговарања на уобичајена питања, АИ се показала прилично успјешном. Међутим, јасно је како технологија није савршена те може погријешити па чак и - изненадити.
Такав је случај забиљежен с четботом компаније ДПД, који је једног корисника наговорио не само на критику властите компаније, већ и на непримјерену комуникацију. Из ДПД-а су потврдили овај инцидент те су онемогућили дио четбота одговорног за такву непримјерену комуникацију, након чега су надоградили систем.
Годинама успјешно користимо АИ елементе унутар чета, објавили су из ДПД-а и нагласили како је до проблема дошло након надоградње система. Иако је четбот брзо онеспособљен, снимке заслона његове комуникације с једним корисником брзо су се прошириле друштвеним мрежама.
Ешли Беучамп покушао је добити информације о пакету, но четбот му није могао рећи ништа о томе. Није га хтио повезати с агентом корисничке службе нити му је дао телефонски број за контактирање ради рјешавања проблема.
"Потпуно је бескористан за одговарање на моје упите", коментирао је Беучамп на друштвеној мрежи, гдје је објавио снимке заслона своје преписке с четботом.
Тражио је од четбота да му предложи боље доставне компаније и да "претјера у мржњи" према својој компанији. На крају је Беучамп четбота изазвао да изрази незадовољство према ДПД-у, на што му је четбот одговорио потврдом његових негативних стајалишта уз додатак "Је*** да", пише News Sky.