Kompanija Meta je objavila podatke za društvene mreže Instagram i Facebook, kao i za aplikaciju WhatsApp.
Instagram je premašio 2 milijarde mjesečno aktivnih korisnika širom svijeta te se tako približio Facebooku s 2,96 milijardi korisnika.
Ovi podaci su objavljeni u okviru finansijskog izvještaja. Takođe, navedeno je da aplikaciju WhatsApp svakog dana koristi više od 2 milijarde korisnika.
Stoga, Metine aplikacije mjesečno koristi 3,71 milijarda korisnika širom svijeta.
Instagram je u junu 2018. godine prešao granicu od milijardu mjesečno aktivnih korisnika, a od tada je doživio jednu od najvećih transformacija nakon što ga je kupila kompanija Facebook, odnosno današnja Meta, prije deset godina.
Instagram više ne prikazuje samo postove ljudi koje korisnik prati, nego i više algoritmički odabrani sadržaj na osnovu onog što "misli" da interesuje korisnike.
Platforma je dodala i kratke klipove u stilu TikToka pod nazivom Reels, koji ima prioritet u odnosu na druge video formate.
Meta je napravila te promjene u namjeri da Instagram ostane relevantan u sve "gušćoj" industriji društvenih mreža.
U proteklih nekoliko godina ByteDyanceov TikTok se pojavio na sceni sa svojim videozapisima fokusiranim na popularne teme. Na TikToku se klipovi algoritamski šalju ljudima koji su zainteresovani za određenu temu, a ne samo onima koji prate kreatora objave.
Za metu je važno da njenje društvene platforme "privlače" korisnike da se vraćaju te da provode vrijeme na Facebooku i Instagramu.
Kompanija ostvaruje većinu svog prihoda od reklama postavljenih na tim platformama. U posljednje vrijeme se troši manje novca na digitalne oglase usred neizvjesnih ekonomskih uslova tako da ostavljaju Metu i njene rivale da se bore za manje novca.
Instagram je kupljen 2012. godine, a izgradio je biznis oglašavanja koji je postao glavni pokretač prihoda za Metu. Poslovni model WhatsAppa, koji je kupljen 2014. godine, još uvijek je u nastajanju.