Инстаграм је недавно почео да тестира нову функцију под називом "AD Breaks". Да ли бисте жељели да видите рекламу коју не можете да прескочите прије него што погледате фотографије својих пријатеља?
Ове рекламе које не могу да се прескоче и прекидају корисничко искуство, захтјевајући од корисника да погледају рекламу најмање 3-5 секунди прије него што могу да наставе са прегледањем свог фида.
Мета, компанија која стоји иза Фејсбука и Инстаграма, одувијек се ослањала на рекламе како би одржала пословање. Знате оне персонализоване рекламе које тачно знају шта вас занима? То је Метин главни адут. Међутим, у посљедње вријеме суочава се са неким изазовима, попут строжих правила о приватности и пораста популарности ТикТока. Због тога испробава различите ствари како би зарадила више новца, као што су куповине у апликацији, претплате, а сада и ове рекламе које не могу да се прескоче.
Инстаграм је одувијек био прилично добар у уклапању реклама у наш фид. Сви смо навикли на спонзорисане објаве које готово изгледају као регуларан садржај. Оне су попут "меких реклама", покушавајући да нас задрже ангажованим без превише агресивности. Али ове "Ad Breaks" рекламе су другачије. Оне су попут малог тапкања по рамену, подсјећајући нас да је Инстаграм, на крају крајева, бизнис.
Мета није званично обавијестила кориснике о увођењу ових реклама, што је довело до конфузије и фрустрације међу корисницима. Редит и Икс (некадашњи Твитер) постали су мјеста жустре дискусије, са корисницима који изражавају незадовољство и дијеле своја искуства.
Један корисник на Редиту изразио је незадовољство, рекавши: "Мислио сам да лудим већ два дана јер ми се ово дешава и збогом ИГ. Немам потребу за тим." Други корисник критиковао је ову функцију као "ужасну пословну одлуку" која би могла да одбије кориснике.
Корисници на Твитеру су подједнако незадовољни. Роб Мосес изразио је намјеру да пређе на ТикТок због ових реклама, док други корисник жали због присилног чекања на рекламе, сугеришући да би то могло смањити вријеме проведено на платформи.
Тренутно се функција "Ad Breaks" чини ограниченом на малу групу корисника, што сугерише да Мета спроводи А/Б тестирање како би процијенила реакцију корисника и мјерила утицај функције на приход од реклама. Видјећемо да ли ће компанија увести "Ad Breaks" за све кориснике или ће модификовати функцију на основу повратних информација.
(PCPress)