Компанија Мета на Инстаграму експериментише са функцијом која се многим корисницима неће свидјети.
Корисници би ускоро могли да имају много тежи посао уколико желе да игноришу рекламе на Инстаграму.
Како наводи TechCrunch", Мета тестира нову врсту реклама које не могу да се прескоче у Инстаграм фиду, а компанија их назива “ad break”.
Неки корисници су већ примјетили нове рекламе, ове “паузе” са рекламама су дугачке неколико секунди али није познато да ли ће се њихова дужина промијенити када формат постане званичан.
Порука у оквиру апликације каже: “Ad breaks представљају нови начин приказа и прегледа реклама на Инстаграму. Понекад ћете морати да погледате рекламе прије него што наставите преглед садржаја на Инстаграму”.
Иако су видео рекламе, које не могу да се прескоче, уобичајена појава на другим платформама (као што је Јутјуб), за Инстаграм је то нови и много агресивнији формат.
Такође, изгледа да компанија експериментише са рекламама у свом главно фиду умјесто у Рилс и Сторис секцији, гдје су видео рекламе чешће (али за сада још увијек могу да се прескоче).