У данашње вријеме изгледа да готово свако има подкаст емисију.
Интересовање за овакав тип садржаја расте већ годинама и подкасти су једноставно у тренду.
Видео платформа, као што је Јутјуб, можда не представља најочигледнији избор за конзумирање формата који се заснива на звуку, али Јутјуб је заправо један од главних играча у свијету конзумирања подкаст садржаја, преноси Б92.
Јутјуб је сада објавио да је током јануара 2025. године прешао број од милијарду мјесечно активних гледалаца подкаста.
Компанијин годишњи извјештај показује да је током 2024. године више од 400 милиона сати подкаст садржаја репродуковано на уређајима у дневној соби, тако да корисници не користе само слушалице за подкасте.
Аналитичка компанија Edison Research сугерише да је Јутјуб највише коришћена платформа за готово трећину корисника који подкаст садржај конзумирају на недјељном нивоу, старости од 13 година и више.