Осим бесплатне верзије Јутјуба доступна је и претплатничка верзија на којој се не приказују огласи.
Јутјуб је најпопуларнији видео сервис на свијету, на којем више од милијарду људи свакодневно може да ужива у различитом садржају потпуно бесплатно.
Међутим том приликом се прије или током репродукције видеа приказују рекламе, као што се огласи налазе и поред видеа који се пушта. Како нико не жели да гледа огласе уз видео клипове, Јутјуб је корисницима понудио могућност уживања у садржају без реклама. Наравно, у том случају потребно је плаћати претплату.
Донедавно та је претплата износила 11,99 долара мјесечно, а цијена је сада порасла на 13,99 долара, колико је сваки мјесец потребно платити за Јутјуб Премиум.
Дио корисника је ипак је пронашао начин на који може да бесплатно гледа садржај на том сервису, а да им се при томе не приказују огласи – коришћењем ад блокера. Екипа из Јутјуб, наравно, није задовољна тиме јер им утиче на приходе па су раније ове године најавили борбу против корисника који имају програме за блокаду приказа огласа.
Јутјуб је сада поновно појачао своју кампању борбе против ад блокера па су онима који их користе почели да се појављују поп-уп (искачући) прозори у којима се упозоравају да тиме крше правила коришћења ове странице. Ако желе да наставе да гледају садржај на Јутјубу, потребно је или да искључе такве програме или да у подешавањима омогуће приказ огласа на Јутјубу. Некима се појављују и поруке да, након три прегледана видео снимка, ако и даље буду имали блокер огласа, више неће моћи да гледају видео снимке на тој страници.
Док Гугл за сада само упозорава кориснике на искључење ад блокера, многи мисле да би компанија ускоро могла да крене с ријечи на дјела, односно да би упозорења могла да замијене конкретне акције и да би могло доћи до потпуне забране програма за блокирање огласа. Ако се у Јутјубу заиста одлуче на такав потез, сви корисници с инсталираним ад блокерима више неће моћи да гледају видео снимке на Јутјубу.
Умјесто коришћења програма за блокаду огласа, из Јутјуба желе да корисници плаћају за коришћење Премиум верзије видео сервиса, односно да плаћају мјесечну претплату. То су потврдили и новинарима Инсидера из Јутјуба рекавши да су покренули глобални програм с којим желе да кориснике подстакну на искључивање ад блокера или коришћење плаћене верзије у којој се не приказују огласи.
Подсјећају да се, захваљујући огласима, подржава диверсификовани глобални екосистем креатора и омогућава милијардама корисника приступ њиховом омиљеном садржају на Јутјубу.